Dolu tekerleme

Adem madene gitmiş. Adem madende badem yemiş.
Madem ki Adem madende badem yemiş, niye bize getirmemiş.

Al bu takatukaları takatukacıya takatukalatmaya götür. Takatukacı takatukaları takatukalamam derse takatukacıdan takatukaları takatukalatmadan al da gel.

Bir berber bir berbere, bre berber gel beraber bir berber dükkânı açalım demiş.
Bir dalda bir kartal; dal tartar, kartal kalkar.

Bu çorbayı nanelemeli mi de yemeli, nanelememeli mi de yemeli?

Bu köşe yaz köşesi, şu köşe kış köşesi.

Çıtır pıtır hanımın, çıtı pıtı kızının çıtkırıldım çocuğu olmuş.

Bu duvarı badanalamalı mı , badanalamamalı mı?

El alem ala dana aldı aladanalandı da biz bir ala dana alıp aladanalanamadık.

Şiş, şişeyi şişlemiş; şişe keşişe kiş demiş.

Değirmene girdi köpek. Değirmenci vurdu kötek, hem köpek yedi kötek, hem kötek yedi köpek.

Kırk kantar, kırkar kırkar kantar tartar.

Herkes yoğurdu sarımsaklamış yemiş, biz sarımsaklasak da mı yesek, sarımsaklamasak da mı yesek?

Ummaca, üç kere ağzını açıp yummaca, üç kere de arkasından kahkaha ile gülmece.

İbiş ile Memiş mahkemeye gitmişler, mahkemede mahkemeleşmişler mi, mahkemeleşmemişler mi?

Nereden gelip nereye gidiyorsun, beş eşekli, bez yüklü beş adam?

69 Responses to “Dolu tekerleme”

  1. hiç güzel değiller .((

  2. TUĞBA HURULAYN on Şubat 7th, 2017 at 11:03

    BENCE HARIKA

  3. Adem madene gitmiş varya o çok güzel

  4. sen ne anlarsın

  5. okudum çok güzel

  6. allah adıyla başlayalım şeytanı taşlıyalım biricik ikicik üçücük dörtcük beşcik altıcık yedicik sekizcik dokuzcuk

    ciciliği boncuk

  7. çooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir tekerlemeler

  8. Nerde güzel hepsi zor

  9. Işte zor oldugu icin güzel Kolay olursa tekerlemenin ne anlamı kalır

  10. 🙂 🙂 🙂 🙂

  11. çok güzel

  12. zır zır zır 😉 😀 :)))

  13. Çok komik 🙂 🙂

  14. Şaka yaptım iiiğğğğğğreeençlllllleeeeeerrrrrrr 🙂 😉

  15. çok saçma bi site

  16. hepsini ezberledim çok kolaydı

  17. ben furkan arkdaşlar

  18. tavuklar en çok hangi ülkeyi sever

    CEVAP mısır ülkesini

  19. Tebrikler

  20. Elif Sena Yaman on Mart 29th, 2015 at 20:05

    Güzeller ama söylenişi baya bi zor örneğin Adem madene gitmiş adem madende badem yemiş madem ki Adem madende badem yemiş niye bize getirmemiş

  21. YİYOSA BU TEKERLEMEYİ ŞAŞIRMADAN SÖYLEYİN SÖYLEYENİN İŞİ RAST GİDER İNŞALLAH 😀 😀

    Al bu takatukaları takatukacıya takatukalatmaya götür. Takatukacı takatukaları takatukalamam derse takatukacıdan takatukaları takatukalatmadan al da gel.

  22. Bence guzel ama okunuslari zor ben zorlandim dilimde kaliyo kelimeler

  23. Çokta kolay söyledim

  24. Çok kolay söyledim

  25. Valla bunu Soyleyemedim karıştırdım bu zordu

  26. iğrrreeeeeeeeeenç

  27. beyza nazende on Ocak 19th, 2017 at 21:53

    şeyma senin soyadın ne?

  28. tavuk ayda kaç yumurta yumurtlar on Nisan 19th, 2015 at 14:42

    tavuk ayda kaç yumurta yumurtlar

    cevap tavuk aya çıkmaz

  29. Cevap tavuk ayda yumurtlayamaz ; )

  30. hepsini çok beğendim çokgüzeler

  31. Neresi guzl b*k gibi

  32. Boyle bir sey dediğim icin ozur dilerim ama ben gercekten sevmedim

  33. hahahah super yaa bikactanesini soyleyebildim sadeceee hahahah

  34. çatal dağda topal çoban yapar satar çatal sapan sende çatal dağdaki topal çoban gibi yapar satar mısın çatal sapan

  35. al bu takatukaları takatukacıya takatukalatmaya götür eyer takatukacı takatukaları takutukalatmam derse takatukaları takatukacıdan takatukulatmadan getir. bunla adem madene gitmiş adem madende badem yemiş madem ki adem madende badem yemiş niye bize de getirmemiş. bunu ezbere biliyorum. Bu arada bazıları bakın bazıları diyorum kusura bakmayın ama saçma ornk:Bu duvarı badanalamalı mı , badanalamamalı mı?
    böyle tekerleme mi olur?

  36. abicim ben hepisni sölyeibliyorum öyle bi yeteneğim var siz su kelimesini sölerken ben taka tukaları bilyodum :

  37. Bravooo

  38. canan senin soy adın ne

  39. Teşekkürler ben de bunu affettim

  40. adım adem tekerlmeyi cok sevdim adım adem olmasına ramen
    ve ayrıca cok komoi bkim yapmış eline salık cpk güzel olmuş 5 yıldız 10 numara bir tekerleme süper harika :ha

  41. orhanın hikayesi on Nisan 7th, 2016 at 16:48

    falcı falcının falına faso fiso dedi çok kooooooooooooooooooomik

  42. orhanın hikayesi on Nisan 7th, 2016 at 16:50

    bunların hepsi çooooooook komim ama bazıları dışında

  43. bazı tekerlemeler yanlış mesela :

    herkes sarımsaklamış yemiş , biz sarımsaklasaktamı yesek ,

    sarımsaklamasakta yesek değil bu yanlış doğrusu :

    yoğurdu sarımsaklasaktamı saklasak , sarımsaklamasaktamı saklasak

  44. bencede iğrenç ama ihtiyacım var

  45. Idareederlerr

  46. Bir berber bir berbere, bre berber gel beraber bir berber dükkânı açalım demiş.
    Bir dalda bir kartal; dal tartar, kartal kalkar

  47. Bazı yerlerde yanlış yazmışlar ben çok beğenmedim

  48. Eh iyi sayılır

  49. bunları kardeşimde biliyo

  50. sen benim cılıbılıbıldırıcınımı cılıbılıbıtlattıramazsın,
    ben senin cılıbılıbıldırıcınını cılıbılıbıtlattırabilirim.

  51. Miyav miyav der gezermiş her zaman süt içermiş cevap. Kedi

  52. hiç güzel değil

  53. nhvcfgk vmfjlşlfd on Ocak 13th, 2017 at 20:36

    ben köpekle ibiş ile memişi beğendim

  54. Bence muhteşem

  55. savaş ♡ naz on Şubat 22nd, 2017 at 19:10

    Bence hepsi saçma aynen gardaşş

  56. Fena Deil 😕

  57. Sağolun yardımcı oldunuz ?????????

  58. 2 gün oldu hala takatuk söleyemiyom .. 😀

  59. tekerlemeci kiz on Mart 25th, 2017 at 12:48

    Zeki müren tekerlemesini söyleye bilen var mi aranizdaben bir turlu beceremiyorumda??

  60. Dedem korkut kımız içmiş heeeey

  61. Ben ce en guzek takatukali olannnnnnn??? ve sarimsakli olan???

  62. Çook güEl

  63. Çok iyi ama hepsi biliyrum nurcum

  64. çok güzellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  65. harika tekerlemeler buldum

  66. Hiç güzel değiller sanki tekerleme nin devamı gelecekmişte gelmemiş gibi…

  67. Melisa ve babasi Turker on Nisan 8th, 2018 at 22:25

    Biz cok begendik ve cok gulduk. Melisa da cok eglenmis.

  68. az tekerleme var bi de bazıları yanlış yazılmış
    ÖRNEK TEKERLEME:Şemsi paşa pasajında sesi büzüşüceler
    bu en sevdiğim tekerleme

  69. Güzelmiş ama biraz daha zor tkrlme lazım birazdan çok çok zor olması gerek tsklr

Leave a Reply